Voorbereidingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Sanne Boonstra - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Sanne Boonstra - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Maart 2015 | Nederland, Almelo

Nog 48 uur, en dan ga ik door de douane bij Schiphol. De koffers zijn gepakt, het paspoort ligt klaar en alle documenten voor inreis zijn verzameld.

Woensdag vlieg ik om 17.40, en als alles goed loopt ben ik dan om 9.55 de volgende dag in Beijing, waar ik naar het appartement van mijn tussenpersoon wordt gebracht voor een paar dagen. Vanuit daar word ik weer verder gestuurd naar een nu nog onbekende locatie.

Dan gaat het echt gebeuren; mijn avontuur in China. Hoera!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 5639

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 01 Maart 2016

Het Middenrijk

09 Juli 2012 - 01 Augustus 2012

Reizen in het land van de Rijzende Zon

Landen bezocht: